سوالات متداول

فروش

لطفا ارجاعش بدید به اون بخش که کامل راجع به مزایا نوشتیم.

ما بر اساس فضای کارگاه خریدار محترم طراحی انجام میدهیم اما بطور حدودی 600 متر مربع فضا مورد نیاز می باشد.

بعد از تایید جانمایی دستگاه توسط خریدار محترم، تمامی نقشه های فونداسیون ها به همراه ضمائم برش میلگرد و حجم کلی جهت اجرا تقدیم می گردد. علاوه بر این در تک تک مراحل اجرای فونداسیون می توانید از مشاوره های مهندسین عمران ما که سابقه کار اجرایی دارند، برخوردار گردید.

در حال حاضر ما با قوی ترین مجموعه های سیلو ساز ایران همکاری میکنیم و میتوانیم بصورت مستقیم از تولید کننده تهیه نماییم یا برای خرید بهتر با مشخصات فنی مورد نیاز به صورت مشاور در کنار خریدار محترم باشیم.

دستگاه در سه پارت آماده ارسال می گردد و انتخاب باربری جهت ارسال در حیطه مسئولیت خریدار محترم می باشد اما در صورت درخواست شما، توسط باربری معتبر انجام میگیرد.

معرفی اپراتور در حیطه مسئولیت های ما نمی باشد اما اگر اپراتوری را بشناسیم یا فردی اعلام آمادگی کرده باشد به خریدار محترم معرفی می گردد تا طبق صلاحدید خود در مورد همکاری با آن شخص تصمیم گیرد.

پس از اعلام آماده بودن پیش نیاز های نصب توسط خریدار محترم، اکیپ نصب و راه اندازی ما بصورت رایگان اعزام می گردد.

بعد از نصب و راه اندازی، تیم ما به اپراتور آموزش های لازم را می دهد که معمولا نیازمند دو روز زمان می باشد و پس از آن صلاحیت اپراتور را جهت بهره برداری از دستگاه تایید می نمایند.

تعمیر دستگاه بچینگ پلانت توئین شافت کم هزینه و آسان است، ما علاوه بر آموزش کامل نکات به اپراتور، دفترچه های تعمیر و نگهداری را خدمت خریدار محترم تقدیم می نماییم.

خدمات پس از فروش

بله، محصولات ما دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

به دلیل نظارت کامل روی کیفیت مواد اولیه مصرفی و فرآیند ساخت، صفر تا صد دستگاه بچینگ پلانت در کارخانه استاندارد ماشین تولید می گردد.

از طریق لینک زیر و شماره تماس 09120611487 میتوانید سفارشات خود را ثبت کنید.